Informatikai szolgáltatások és folyamatok

  • Folyamatok: stratégia; szolgáltatások kiválasztása, megtervezése, létrehozása, bevezetése, üzemeltetése, támogatása
  • Szolgáltatások mérése, pénzügyi irányítása, értékelése, továbbfejlesztése, változtatása, lecserélése, megszüntetése
  • Belső és kiszervezett szolgáltatások. Saját felhasználóknak és vevőknek, partnereknek nyújtott szolgáltatások.
  • A számítási felhő helye és szerepe, kiválasztása, speciális feladatok. Integrálása az üzleti és IT folyamatokba, szolgáltatásokba:
    • technológiai szolgáltatások
    • biztonsági szolgáltatások
    • fejlesztések
    • belső szolgáltatások
    • ügyfeleknek, vevőknek nyújtott szolgáltatások
  • Informatikai biztonság alapelvei (belső, kiszervezett és felhő szolgáltatás esetében).
  • ITIL bevezetési célok, szempontok, módszerek; ütemezés
  • Az ITIL alapjai, folyamatai, gyakorlati alkalmazása
  • Információs rendszerek és informatikai infrastruktúra és szolgáltatások üzemeltetésének  gyakorlati kérdései, tapasztalatok hasznosítása
  • A növekvő mobilitás szerepe a vállalati informatikai szolgáltatások üzemeltetésében

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s