Mérni, mérni, mérni!

Ha valamit változtatunk, valami újat indítunk el, szeretnénk tudni, hogy mi lett a hatása, milyen eredményt hozott a cégnek. Egy új termék vagy szolgáltatás esetére megvannak a mérés kiforrott módszerei. A kevésbé kézzelfogható változtatások hatását nehezebb mérni. Ilyen az online együttműködés is. A múlt héten írtam néhány mérési szempontról. Vannak közöttük jól megfogható, egzakt mérések, és becslések is.

Ezen a héten marad a téma (tudásmegosztás és együttműködés), de nem lesz mérés. A nyitottság szerepéről és lehetőségeiről írok majd.

Kedves Olvasó, várlak csütörtökön! Addig még van egy kis idő – ha egy nagyobb lélegzetű írás érdekel a témáról, ajánlom a DIBIZ magazint (és a cikkemet).

Advertisements

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s