Kívül-belül közösség

Klikkek és zárt csoportok, vagy széles körű, mindenkit bevonó párbeszéd? Ez nem csak az új online közösségek kérdése – mindig is kérdés volt. Mindkét megközelítésnek megvan a maga célja és létjogosultsága. Mindkettő segítheti vagy gátolhatja az együttműködési céljaink elérését.

A múlt héten – széles körű tapasztalatok alapján – csoportok létrehozásának és kezelésének szempontjaival foglalkoztam (főleg a cégen belüli együttműködés szempontjából). Egy kicsit dohogtam is, mert szerintem túl sok mindenfelé a zárt csoport.

Ezen a héten a social media”, „social marketing”, “digital channels fogalmak és témák adják a kiindulási pontot, de levonok majd tanulságokat a cégen belüli együttműködés megvalósításával kapcsolatban is. (Ezt csak nem hagyom ki…)

Kedves Olvasó, várlak!

Advertisements

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s