Mi jön előbb, a technika vagy az igény?

Annyi mindennel vesztegetjük az időnket, pedig mennyi tennivalónk lenne…

Itt van például a Facebook, ami csak viszi a drága időnket, amit sokkal jobban is fel tudnánk használni. Erre jön valaki azzal az ötlettel, hogy a cégen belül is legyen valami hasonló!?!

Jó ez a cégnek? Jó a vezetőnek?

Szerintem igen! Benne kell lennie a nyilvános online világban (Facebook, Twitter, LinkedIn) és a cég belső online életében is. Miért? Az okok egy részét a múlt héten írtam le.

http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Motor_CompanyTudom, sokszor hallottam, hogy előbb teremtsük meg a befogadó kultúrát, utána hozhatjuk a műszaki megoldást. Ezt valóban így írta meg a nagykönyv valamikor régen, de azóta sokat változott a világ. Valójában nem is új jelenség az, hogy ez a dolog fordítva is működik. Már az előző századokban is úgy történt, hogy előbb jelent meg a technológia, utána a vele kapcsolatos igény és a kulturális változás.

“If I had asked people what they wanted, they would have said faster horses.”
― Henry Ford

Úgy látom, hogy kezd kialakulni az igény több vezetőben, de kellő szakértelem híján sok kezdeményezés elakad. Ezen a héten adok egy kis gyakorlati útmutatót azoknak a vezetőknek, akik belefognának. Ezzel jövök csütörtökön…

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s