Fiatalos lendület vagy megfiatalodás?

Kinek kell megfiatalodnia? Tud egy cég fiatalodni? Hogyan? Hol van a Z generáció? Mit kezdünk velük?

Ezekről kezdtem írni a múlt héten, és folytatom ezen a héten csütörtökön…

Érdekes a téma, érdemes elmélyedni benne, és eredményeket is el lehet érni.

Rövid összefoglaló a célokról, módszerekről, eredményekről

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s